Refresh obchodních podmínek

Věnujete se pečlivě svému podnikání. Upravujete weby. Ladíte nové produkty. Pilujete texty. Pořizujete si nové byznysové fotky. Přispíváte na sociální sítě. Networkujete. A hlavně prodáváte.

To je jádrem vašeho byznysu a tak to má být. Vy jste podnikatelé.

Ale právní texty zůstávají zapomenutou Popelkou. 

i

I obchodní podmínky zasluhují osvěžit. Legislativní změny se na nás valí každým dnem a i váš byznys a poskytované služby se mění. 

Pokud v obchodních podmínkách nebudete mít všechny povinné informace a náležitosti, riskujete pokutu. Nebo škodu, protože vás podmínky nepodrží v situaci, kdy to při jednání se svými zákazníky budete potřebovat. 

Obchodní podmínky nahrazují nebo doplňují smluvní ujednání, měly by tedy být přesné, podržet vás jako poskytovatele a prodávající a nastavit přitom jasná práva pro vaše zákazníky. 

Obchodní podmínky by neměly zůstat statickým dokumentem, ale pružně na změny reagovat – měly být pro vás a na míru vašemu byznysu. 

Tohle všechno pro vás napravím a vychytám v rámci právní služby „Refresh obchodních podmínek“, kdy zajistím zejména:

    doplnění povinných informací o poskytovateli a předmětu prodeje,

    doplnění povinných informací poskytovaných při uzavíraní smluv distančním způsobem (po internetu),

    doporučení konkrétních textací dle aktuální legislativy,

    kontrolu a správné nastavení mechanismu odstoupení od smlouvy,

    kontrolu a správné nastavení odpovědnosti za vady a reklamačního procesu v souladu s legislativou.

    Na obchodní podmínky jsou kladeny právní nároky a požadavky, které musí splňovat.

    Vedle toho ale musí také podpořit a doplnit váš byzyns. Podle obchodních podmínek prodáváte.

    Po právní službě Refresh obchodních podmínek budou vaše podmínky osvěženy a vyhoví jak náročným právním požadavkům, tak potřebám vašeho podnikání. 

    Na co se v rámci této služby zaměřuji:

    Dodržování zákonů: Údaje podnikatele, náležitosti sjednání smlouvy distančním zpsobem a popis principu sjednání objednávky.

    Povinná sdělení před uzavřením smlouvy: Uvedení všech potřebných informací pro zákazníky, které vyžadují právní předpisy a které zároveň vnesou jasno do vašich vzájemných vztahů.

    Ochrana spotřebitele: Zajištění postihnutí všech nezbytných principů ochrany spotřebitele.

    Vím, o čem mluvím. 13 roků jsem pracovala jako hlavní advokátka pro největší českou internetovou společnost a připravila řadu smluvních a obchodních podmínek pro její služby a produkty.

    Pracuji na volné noze mezi online podnikateli a zejména podnikatelkami a znám váš byznys. Připravila jsem obchodní podmínky více než pro 100 z vás. 

    Na internetu a sociálních sítích se pohybuji denně. 

    Sleduji právo a legislativu. Jsem advokátka s dvacetiletou praxí. 

    Posviťme si na vaše obchodní podmínky, abyste měli jistotu, že kryjí záda vašemu byznysu.

    Pokud prodáváte na internetu spotřebitelům obchodní podmínky, jedná se o povinný dokument. A pokud je mít musíte, tak ať jsou dobré a pro vás! 

    Jak to bude probíhat:

    Forma dodání: (editovatelný dokument vašich stávajících obchodních podmínek se zapracovanými úpravami formou revizí změn, abyste měli přehled o provedených úpravách a dále čistopis tohoto dokumentu, který můžete použít k nasazení na váš web). 

    Termín zahájení prací: do pěti dnů od zaplacení.

    Termín dokončení prací: do deseti dnů od dodání posledního podkladu, který od vás budu pro dodání služby Refresh obchodních podmínek potřebovat (obvykle se ale jen jedná o sdělení adresy URL, kde máte obchodní podmínky ke stažení, případně vaše doplňující informace, které byste si přáli do obchodních podmínek zapracovat). 

    Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.