Reklamační podmínky
Kompletní text, který může být použit do obchodních podmínek nebo samostatně jako reklamační řád.
Pro koho?
Pro ty, kdo podávají na internetu zboží, služby nebo digitální obsah.
Reklamační podmínky však můžete použít, i pokud prodáváte mezi podnikateli (B2B), i tato úprava je v nich pokryta.
Proč je musíte mít?
Právní předpisy obsahují řadu pravidel, které musí podnikatelé na internetu splnit a je celá řada informací, kterou je nutno sdělit před uzavřením smlouvy dálkovým způsobem.
Pomůže to v praxi?
Správně nastavené podmínky pro reklamace pro vaše zákazníky jsou nezbytnou součástí při prodeji na internetu.
Váš zákazník si bude jist vašimi právy a na druhou stranu, nebudete zbytečně poškozováni nepoctivci.
Co obsahují reklamační podmínky?
Kompletní úpravu odpovědnosti za vady.
Řešení reklamačního procesu.
Možnost použití přímo v OP nebo jako samostatný reklamační řád.
Vhodné pro služby, digitální obsah i fyzické zboží.
Jak reklamační podmínky použít?
Zakoupený text je připravený tak, aby mohl být zakomponován do vašich obchodních podmínek nebo použit jako samostatný dokument o reklamacích (reklamační řád, reklamační podmínky apod.).
